Protestai prieš „Uber” veiklą

autorius Solidarumas
uber

Gegužės 23 d. Didžiosios Britanijos profesinės sąjungos GMB Nacionalinis taksi ir profesionalių vairuotojų biuras protestavo prieš Jungtinėje Karalystėje (JK) plintantį taksi darbą, neturint licencijų.

Protesto akcija vyko visoje šalyje. Protestuotojai piktinosi privačiais miesto ir užmiesčio taksi, kurie vykdo savo veiklą, neturėdami leidimo (licencijų).
Legaliai dirbančių taksi vairuotojų darbo užmokestis taip sumažėjo, kad vairuotojai yra privesti dirbti vis ilgiau ir ilgiau. Vis daugiau vairuotojų neuždirba net minimalaus atlyginimo.
 
GMB sako, jog nesąžininga rinka  tarnauja globalioms kampanijoms, kurios moka mažai mokesčių, nemoka PVM į šalies  biudžetą, gyvena vietinių vairuotojų sąskaita, o pastarieji netenka prieigos prie vietinės rinkos.
 
„Laukinių vakarų“ situacija susidaro daugelyje JK miestų ir miestelių kiekvieną savaitgalį, kai atsiranda daugybė pasiūlymų pavežėti, tuo tarpu vietiniai pareigūnai yra bejėgiai apsaugoti vietinius su leidimais dirbančius vežėjus, nuo iš kitų miestų  atvykstančių  vairuotojų, kurie siūlo pavežėjimo paslaugą, neturėdami leidimo.
 
Dažnai pastebima, jog vietiniai vairuotojai bei smulkus vietinis verslas yra išstumiamas globalaus verslo.
 
Trūksta nacionalinių standartų ir nacionalinės duomenų bazės ir tai rodo, jog vietinių darbuotojų apsauga tampa problema.
Šalyje yra daugiau nei 350.000 žmonių, kurie užsidirba pragyvenimui, dirbdami taksi, mini taksi, mini autobusų,  paslaugų versle.
 
Pagrindiniai protestuotojų reikalavimai:
Įvertinti vairuotojų teises ir saugumo standartus, jie turi būti įrašyti leidimuose, kuriuos išduoda operatoriai;
Apsaugoti vietos taksi ir mini taksi paslaugų teikėjus;
Riboti darbą užmiestyje ir tarp valstybių;
Pakeisti įstatymus;
Stabdyti nelegalių paslaugų teikėjų reklamą bei melagingą klientų paiešką, siūlant melagingą pavežėjimo paslaugą;
Sukurti nacionalinę duomenų bazę, kurioje būtų informacija apie operatorius, vairuotojus, atsakingus pareigūnus;
Apsaugoti nacionalinius standartus;
Pareigūnams turi būti suteikta teisė kontroliuoti užmiesčio vairuotojus;
Pareikalauti, kad būtų atliktas nepriklausomas tyrimas dėl JK vyriausybės sprendimo suteikti TFL bendrovei operatoriaus licenciją.

Skirkite 1.2% GPM Darbuotojų paramos fondui ir 0.6% PS "Solidarumas".
KAIP SKIRTI?