Klausiate-atsakome

autorius Solidarumas
index

2020 m. lapkričio 17d. Lietuvos profesinė sąjunga ,,Solidarumas” gavo atsakymus į jos narių užduotus klausimus.

  1. kodėl šiuo metu gyvai neveikia priėmimas į  užimtumo tarnybą (toliau UZT)? Tik internetu galima užsiregistruoti, tačiau ne visi darbo ieškantys asmenys turi internetą ir elektroninį paštą, o be to sudėtinga ir paini registracija. Jei suklydai suvesdamas duomenis, sunku ištaisyti klaidą (pvz. el.paštą).

Visi klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu dėl šalyje įvesto karantino ir rekomendacijų valstybinėms institucijoms. Taip pat ir dėl to, kad skyriuose jau turime ne vieną ligos atvejį. Darbuotojai dirba tik nuotoliniu būdu siekiant užtikrinti jų ir klientų saugumą. Klientai kviečiami registruotis internetu, tačiau tiek kurie neturi tokių galimybių gali registruotis telefonu. Kontaktus ir kitą reikalingą informaciją rasite čia:

https://uzt.lt/darbo-ieskantiems/

  1. Kodėl  reikalinga nuolatinė ir pakartotinė registracija  UZT tam tikru nurodytu laiku, o kiek pavėlavus ar pamiršus datą, bedarbis išbraukiamas iš  UZT, be teisės pusę metų kreiptis į ją ir praranda išmokas?

Jokia pakartotinė registracinė nereikalinga, atitinkamais laikotarpiais konsultantai susisiekia su klientais elektroniniu paštu arba telefonu aptarti, kaip sekasi darbo paieška. Asmuo, išbraukiamas iš Užimtumo tarnybos tik tokiu atveju, jei piktybiškai vengia atvykti nustatytu laiku (kai vykdomas klientų tiesioginis aptarnavimas), su juo nepavyksta susisiekti tris dienas iš eilės (jei asmuo neatvyko) ir jei atsisako tinkamo siūlomo darbo be pateisinamos priežasties. Taip pat jei nustatoma, kad asmuo registruotas Užimtumo tarnyboje, o yra užsienyje, jei yra gaunama informacija apie nelegalų darbą su kartus per vienerius metus.

  1. darbo paiešką darbuotojas turi pats atlikti, kodėl nėra užimtumo tarnybos specialistų pagalbos? kodėl ieškančiam darbo nėra siūlomi darbai pagal jo turimą kvalifikaciją?

Specialistų pagalba yra nuolatinė, tam ir atvyksta klientai ar tuo tikslu ir yra su jais susiekiama nustatytu laiku. Vis dėlto, kiekvienas asmuo vykdyti aktyvią darbo paiešką turi ir pats. Darbas yra siūlomas tik pagal kvalifikaciją, nes tai griežtai reglamentuoja Užimtumo įstatymas.

  1. kodėl darbo ieškantis asmuo turi pateikti įrodymus, kad jis ieškojo darbo, kur siuntė savo CV ir pan. tai labai apsunkina bedarbį, jei jis neturi įgūdžių dirbti su kompiuteriu.

Darbo ieškantis asmuo turi rodyti aktyvius veiksmus ieškodamas darbo. Jokių kompiuterio įgūdžių tam nereikia, apie savo vykdytą darbo paiešką klientas gali papasakoti atvykęs (kai tai yra leidžiama) arba telefonu. Siųsti savo gyvenimo aprašymus privalome kiekvienas, jei tokia forma juos nori gauti darbdavys. Jei klientas neturi tam įgūdžių, jo gyvenimo aprašymą (klientui sutikus) išsiunčia Užimtumo tarnybos konsultantas. PlayModel.co.nz

Skirkite 1.2% GPM Darbuotojų paramos fondui ir 0.6% PS "Solidarumas".
KAIP SKIRTI?