Spausdinti

mokytojuMažėjantis mokinių skaičius, menki atlyginimai, paini ir neskaidri atlyginimų skaičiavimo sistema, stringantis profesinių sąjungų ir valdžios institucijų dialogas. Apie šias ir kitas problemas buvo diskutuojama birželio 10 – 11 d. vykusiame tarptautiniame seminare „Mokytojo profesinis vaidmuo, atsižvelgiant į dabartinius pokyčius švietimo sektoriuje“. Seminarą, kuriame dalyvavo pedagogų profesinių sąjungų atstovai iš Lenkijos ir Lietuvos, organizavo Lietuvos švietimo profesinė sąjunga kartu su Fridricho Eberto fondu. ŠMPS „Solidarumas“ atstovavo pirmininkė Ramutė Minkevičienė, narės Rūta Alkimavičienė ir Rasa Reinikienė.

Seminaro moderatorius, Fridricho Eberto fondo atstovas Lenkijoje Kšištofas Getka, trumpai pristatęs fondo veiklą Europoje, iškėlė pagrindinę seminaro temą – naujai įvertinti Lenkijos ir Lietuvos mokytojų padėtį ir paieškoti galimybių rezultatyvesniam abiejų šalių švietimo profesinių sąjungų bendradarbiavimui, reaguojant į naujus pokyčius socialinėje ir švietimo politikoje.

Kšištofas Getka, Fridricho Eberto fondo vardu, išreiškė norą toliau tęsti Lietuvos ir Lenkijos mokytojų profesinių sąjungų bendradarbiavimą, į jį įtraukiant kitų kaimyninių šalių pedagogų profesines sąjungas, konkrečiai dėmesys krypo į Latvijos švietimo profesinę sąjungą. Seminaro dalyviai pritarė siūlymui organizuoti sekantį  seminarą kitais metais.