Spausdinti

DSC 3572Gegužės 20 d. Seime vyko Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komiteto (ŠMKK), Lietuvos švietimo profesinės sąjungos (LŠPS) ir Lietuvos švietimo įstaigų profesinės sąjungos (LŠĮPS) organizuota diskusija „Dėl mokinių ugdymo kokybės, veiksmingumo, pedagogų socialinių sąlygų gerinimo ir bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkymo“, kurioje buvo aktyviai diskutuojama, pradedant  klausimu kuo skiriasi mokinio krepšelis nuo klasės krepšelio, baigiant – kas yra vertybės.

Švietimo ir mokslo ministerijos (ŠMM) Ekonomikos departamento direktorė Eglė Radėnienė, pristatydama ugdymo finansavimo modelio, taikant klasės krepšelį, principus pabrėžė, kad visada norisi, jog modelis atspindėtų realybę, būtų teisingesnis, tačiau atkreipė dėmesį, kad mokinio krepšelį pakeitus klasės krepšeliu, pinigų nuo to nepadaugės, o ir rezultato teks palaukti.

Diskusijoje dalyvavo Vyriausybės kanclerio pirmasis pavaduotojas, darbo grupės naujam bendrojo ugdymo mokyklų finansavimo modeliui parengti vadovas Rimantas Vaitkus, Vilniaus Licėjaus direktorius Saulius Jurkevičius, Lietuvos edukologijos universiteto profesorius Rimantas Želvys, Lietuvos mokyklų vadovų asociacijos prezidentė Ramutė Mečkauskienė, LR Prezidentės patarėja Almeda Kurienė, ŠMM viceministras Rolandas Zuoza, Tėvų forumo pirmininkas Audrius Murauskas ir penkių Lietuvos švietimo darbuotojų profesinių sąjungų atstovai, tarp kurių buvo ŠMPS „Solidarumas“ pirmininkė R.Minkevičienė ir Vilniaus Fabijoniškių mokyklos profesinės sąjungos pirmininkė D.Atkočiūnaitė.

Pranešimus galite perskaityti:

1 pranešimas

2 pranešimas